ÜCRETSİZ BLOG SİTE TANITIM FIRSATI

8 yıldır  blog yazarlığı ile araştırmalar- çalışmalar yapan, blog yazarlarının sorunlarını en iyi bilen biri olarak bende bir destek çalışması yapmaya karar verdim. Blog yazarlarını bir araya toplamak  bloggerların ücretsiz sitelerini tanıtmak için  elimden geleni yapacağım. Sizde bu sayfada yer almak isterseniz lütfen aşağıdaki adımları takip ederek bize ulaşın.Umarız blogunuzun daha fazla insana ulaşmasına katkı da bulunabiliriz.

Tanıtım Yazısı Göndermek için ;

1. Siteye  en altta abone ol kısmından  abone olun.
2. Site üst kısımda bulunan twitter ,facebook,instagram,linkedin,youtube sayfamızı beğenip takip edin
3.Sitedeki herhangi 1 içeriğe yorum yapın , herhangi bir yazıyı sosyal medya hesabınızda  paylaşın


Blogger Tanıtım Yazısı Kuralları

1. Blogunuz hangi kategoride belirleyin (seyahat, teknoloji, hobi, kişisel blog vb.)
2. Görsel ekleyin 1 adet Maile ekleyin
3. Yazınız 100-500 kelime arası olsun.
4. Noktalama ve yazım kurallarına dikkat edin. Tanıtım yazısında hataların düzeltilmesi için izin alınmaksızın değişiklik yapılabilir.
5. Tanıtım yazınız özgün olmalı (başka hiç bir yerde yayınlanmamış olmalı )
6. Tanıtım yazınız din-dil-ırk-cinsiyet ayrımı, siyaset, cinsel, alkol, kumar ve bahis içerik barındıramaz.
7. Tanıtım yazınıza gelen yorumlara hızlıca cevap verin.
8. Güncel olmayan blogların tanıtım yazıları yayınlanmaz.
9. Tanıtım yazınız yayınlanınca sosyal medya hesaplarınızdan paylaşın.
10. Tanıtım yazınızı Word Dosyası olarak gönderin.
11. Sadece anahtar kelimeye odaklanan, anlam bütünlüğü olmayan yazılar kabul edilmez.
12. Tanıtım yazılarınız, site kapanmadığı sürece ömür boyu yayında kalır.

detaylı bilgi almak ve tanıtım yazısı göndermek için e.posta: uguragirgol@gmail.com veya iletişim bölümünden bizimle irtibat kurabilirsiniz.





Yorum Gönder

5 Yorumlar

  1. Güzel bir fikir ile harekete geçmişiniz. Bloggerlarin birbirlerine destek olması gerekiyor. Başarılarınızın devamını dilerim.

    YanıtlaSil
  2. Blog yazarları açısından degerlendirilebilir degerli bir işlem teşekkür ederiz

    YanıtlaSil
  3. blogcu arkadaşlar için çok güzel bir fırsat herkese başarılar dilerim :)

    YanıtlaSil
  4. Güzel bir fikir ve çalışma. Yapılan yazılar nerede yayınladı. Yayınlananları görebilir miyiz? egitimci.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. verdiğiniz bilgiler ve paylaşım için çok teşekkür ederim saolun!

    YanıtlaSil

reklam iletişim için eposta : uguragirgol@gmail.com