WEB SİTEMİ SIFIRDAN 4 HANELİ PARALAR KAZANABİLECEK SEVİYEYE NASIL GETİRDİM

Son zamanlarda  sık   aldığım  sorularla  ilgili sizlere  bir yazı yazmaya  karar  verdim özellikle  web sitemi   sıfırdan  gelir  elde  edebilecek seviyeye getirmek için   neler  yaptım  hangi teknikleri  uyguladım  anlatacağım. Öncelikle belirtmek  isterim ki blog yazarak  para kazanmak mümkün.üstelik canlı bir  örneği   olarak  yazılım + grafik tasarım + içerik  üreticiliği + seo + dijital pazarlama alanında  çok profesyonel  biri  olmadığım halde  kendi gayretlerim  ve  aldığım  eğitimlerle  web sitemden  gelir  elde etmeye  başladım.

sık ve istikrarlı bir şekilde  içerik üretmek önemli bir etken. Ayrıca  yaptığınız  keyif  aldığınız etkinlik ve çalışmalarla  ilgili yazı paylaşmak  sizlere içerik  üretmek için  fayda  sağlayacaktır.

Diğer  blog yazarı arkadaşlarla  etkileşim halinde olmak karşılıklı backlink çalışması  yapmak ,

hedef kitlemizi  tanıyarak okumak istedikleri içerikleri  yazmak  önemli bir faktör.

web sitenizden  gelir  elde etmek için en önemli kaynak google  adsense  tanıtım  yazısı  ve  satış ortaklığı  ile  az da  olsa  para kazanmak  mümkün.

udemy gibi birçok platformda online olarak  eğitimlere katılarak sizde blog  sitenizi  geliştirebilirsiniz.






Yorum Gönder

0 Yorumlar