NOVADA MENEMEN AVM PAZARLAMA MÜDÜRÜ ÖZGE ARISOY İLE RÖPORTAJIMIZ

1) Merhaba Özge Hanım kendinizden bahsedermisiniz,

Merhaba. Ben, Novada Menemen Alışveriş Merkezi Pazarlama Müdürü Özge Arısoy. 1990

Denizli doğumluyum. Ailemin ikinci çocuğu olarak dünyaya geldim.Çocukluğum

memleketimiz Afyonkarahisar / Dazkırı da geçti. İlkokul ve Ortaokul eğitimimi Dazkırı’da

tamamladım. Daha sonra ailem Dazkırı’dan Denizli’ye taşındığı için, girdiğim lise sınavında

Denizli merkezde bulunan Turizm Otelcilik Anadolu Lisesi’ni kazanarak lise eğitimime burada

devam ettim. Üniversite eğitimimi de lise de okuduğum bölüme uygun olarak Akdeniz

Üniversitesi Otel İşletme bölümüne giderek tamamladım. Kitap okumayı, özellikle işimle

alakalı kitaplar okumayı, bisiklet sürmeyi, toplu aktivitelere katılmayı, doğa yürüyüşleri

yapmayı çok seviyorum. Sosyal hayatımda kalan diğer zamanlarımı kendime , aileme ve

arkadaşlarıma ayırıyorum.

2) Eğitim hayatınız hakkında bilgi verirmisiniz.

Bahsettiğim gibi, ilk ve ortaokul eğitimimi, ailemin memleketi Afyonkarahisar / Dazkırı da

tamamladım. Ailemin Denizli’ye taşınmasıyla lise eğitimimi Denizli’de devam ettim. Denizli

de Anadolu Otelcilik ve Turizm Meslek lisesini okudum. Lise dönemi eğitimimi alırken,

kendimi geliştirmek adına bölümüm ile ilgili ekstra eğitimler aldım ve zorunlu staj haricinde

stajlar yaptım.Bölümüm üzerinden eğitimime devam etmek için, Akdeniz Üniversitesi Otel

İşletme bölümünü tercih ettim.Mezun olduktan sonra, hiç vakit kaybetmeden iş hayatında ki

yerimi aldım.

3) Kariyer geçmişiniz hakkında bilgi verirmisiniz.

Üniversiteden mezun olduktan sonra, Antalya Side’de bulunan özel bir hastane de yaklaşık

6  yıl kadar İngilizce tercüman olarak görev yaptım. Daha sonra bana teklif edilen yeni iş

tekliflerini değerlendirerek perakende sektörüne geçiş yaptım. Bu teklifler arasından Antalya

Manavgat’ta bulunan Novamall Alışveriş merkezinde pazarlama müdürü görevini tercih

ederek, 2 yıl bu görevi yürüttüm. Ardından Novada Menemen Alışveriş Merkezi pazarlama

müdürü görevini tercih ederek iş yaşamıma devam ettim. Halen 4 yıldan bu yana da devam

etmekteyim.

4)Yer aldığınız veya devam ettirdiğiniz projeler nelerdir.

Sosyal sorumluluk anlamında yer aldığım projelerde, TOHUM OTİZM Vakfına ve TEV’e

düzenli olarak bağışlar yapmaktayım. Pandemi öncesinde yapılan etkinliklerine de sürekli

katılmakta idim.Ayrı olarak sokak hayvanları için yapılan birçok proje de, hem Antalya da

bulunduğum süreç de, hem de İzmir’de bulunduğum süreçte çokça yer aldım, almaya da

devam edeceğim. Bunların dışında, Sosyal medyayı çok aktif kullanıyorum, Linkedin’de

Marketing Mix adı altın da bir sayfam var ve orada güncel konular ve pazarlamaya dair

herşeyi paylaşıyorum.Yakın zaman da her katılımcıya katılım sertifikası verilecek şekilde

kişisel gelişim ve pazarlama ile ilgili çeşitli eğitimlere de başlayacağız. Ayrıca 2020 yılında Avm

Pazarlama müdürleri adı altında bir whatsapp gurubu kurdum. Oradan da aktif bir şekilde

güncel konular ile paylaşımlar yaparak, hızlı bir iletişim sağlamaktayız.Perakende

sektöründen 100 ü aşkın meslektaşlarım ile fikir alışverişi ve deneyimlerimizi paylaşarak

sektör ile ilgili süreçlerimizi daha hızlı ve sağlıklı yürütmeye çalışıyoruz.

5)Kendinizi geliştirmek için neler yapmaktasınız?

Çalıştığım kurumda ki mesailerim dışında, işimle ilgili eğitim kitapları okuyorum ve aynı

zaman da eğitim seminerlerine katılıyorum. Dijital pazarlama, e ticaret, sosyal medya

yönetimi, profesyonel yönetim, iletişim ve benzer konularda eğitimlere katıldım ve halen de

imkan buldukça da katılmaktayım. Arta kalan zamanımda ise bölgemde ki veya yakın illerde

ki Alışveriş Merkezlerine giderek deneyimler ve gözlemler yapıyorum.

6)Deneyimlerinizi ve düşünceleriniz paylaştığınız/aktardığınız mecralarınız var mı?

Evet, Kendime ait linkedin hesabımda ve bahsetmiş olduğum Marketing Mix hesabımda

güncel konular, deneyimler, örnek çalışmalar, anketler, soru cevap gibi herkese açık

paylaşımlar yapıyorum. Hayatta ve iş yaşamında her gün farklı bir tecrübeniz ve deneyiminiz

olabiliyor. Tecrübe ve deneyimlerimi yararlı olabilirim düşüncesiyle, iş arkadaşlarımla ve

meslektaşlarımla paylaşıyorum.

7)Deneyimlerinizden yola çıkarak sektörünüz ve konumunuz hakkında gençlere/sektör

çalışanlarına ne gibi tavsiyeleriniz olur?

Her işte olduğu gibi Avm sektörü de çokça emek ve ilgi isteyen bir sektör. Herşeyden önce bu

işi sevmek ve sahiplenmek çok önemli. Sorumluluklar çok yüksek, iyi bir iletişime sahip olmak

şart. Profesyonel yönetimi düşünerek, kişinin her gün kendini geliştirmesi için bir şeyler

yapması ve bir adım önde ilerlemesi gerekiyor. Aynı şeyleri tekrar etmek değil, farklı olmak,

farklı fikirlerle farkındalık yaratmak, hem işinde, hem de kendi adına, her daim ileriyi

düşünmek, muhakkak bir adım, hatta iki adım öncesini tahmin etmek gerekiyor. Alışveriş ve

Yaşam Merkezi olarak,ziyaretçilerimizin alışveriş dışında ruhsal rahatlığını da düşünmemiz

gerekiyor. Kendini ne kadar rahat ve güvende hissederse, sizin ile kuvvetli bir bağı oluyor.

Bunu yakalamak çok önemli, burada amaç sadece alışveriş olmamalı. Başarıyı yakalamak için

konuları geniş kapsamlı düşünmek ve uygulamak gerekiyor.

Sosyal medya hesaplarınız :

@Özge Arısoy ( Linkedin )

@Marketing Mix ( Linkedin )

@ozge_arisoyy ( instagram )



Yorum Gönder

1 Yorumlar

  1. Röportajı okuduğum zaman, işinde başarıyı yakalamak için zamanı çok iyi değerlendirmenin çok önemli olduğunu bir kez daha teyit ettim. Zamanı iyi değerlendirerek kendini geliştiren insanların öngörülerinin, daha gerçekçi olduğuna inanıyorum. Tecrübe ve deneyimlerini meslektaşlarıyla paylaşmasını da ayrıca tebrik eder, başarılarının devamını dilerim.

    YanıtlaSil

reklam iletişim için eposta : uguragirgol@gmail.com